Thursday, September 07, 2006

Finn ut hva kvinner ønsker fra drømmemannen

Klikk her for å ta testen

La oss gå igjennom punktene artikkelen jeg har hentet dette fra presenterer:

1. Målrettet
En drømmemann har klare mål som han når. Enten det er i jobb, på fritiden eller ellers.

Check. Jeg vil ha et ristet brød i kveld. Sammen med litt appelsinjuice. Jeg vet nå hva jeg vil i livet, og jeg kommer til å gjennomføre det.

2. Kjekk
Det behøver ikke å bety vakker som Brad Pitt, men det å ha en utstråling er meget viktig.


Jeg var ikke pen før, men nå har jeg begynt å kjøpe alle produktene de reklamerer for på TV, nå blir jeg like pen som dem.

3. Snill
Snillhet finnes i mange porsjoner, og for mye av det gode er for mye av det gode som gamlesmurfen sa.


Nettopp derfor har jeg begynt på skytekurs.

4. Morsom
En drømmemann har humor.


Jeg kan kile.

5. Klessans
Det nytter ikke å være Antonio Banderas i gamle Adidas-treningsbukser.


Not true. Banderas, eller flagg-Tony (vi er på hils) er kul uansett klær. Men poenget tas. Men jeg vil vennligst referere til svar på punkt 2.

6. Ærlig
En drømmemann holder avtaler og snakker sant.





Faen.

7. Snill mot barn
Det nytter ikke å synes at barn er interessante vesener, man må faktisk ha en virkelig tilstedeværelse sammen med dem.

Jeg fant ut at jeg har en meget god tone med barn, da jeg trøstet en lite pjokkunge etter å ha sparket en ball i trynet på han.

8. Empatisk
At andre har det vondt, og at alt ikke dreier seg om han - jepp, det er en viktig egenskap


Hvem er han? Er det ikke meg det er snakk om?

9. Ringer sin mor
En drømmemann har kontakt med sin mor. Og aller helst også sin far


Hele tiden. Men jeg tror smurfefar har noe han skulle ha sagt her.

10. Har forspill
Han vet hva det er og gjennomfører det.


Ikke punktet jeg ønsket å lese, etter det om mor og far.

----------

UPDATE: Jeg fikk forresten 80% på testen. Dette var nok til å gi meg merkelappen "Drømmemann". Jeg nekter å tro at jenter vil ha en 80%s-mann.

No comments: