Thursday, August 31, 2006

Blogginnlegget som handler om at jeg har flyttet ut.

Jeg fanget meg selv i år gå rundt i byen om kvelden mens jeg hørte på deppe-musikk. Og jeg er innvandrer. Jeg har andre stereotyper jeg må oppfylle.

Men nok om det.

Dette inneholder rommet mitt:

Min dobbeltseng fra Åsane.

Et garderobeskap.

En sofastol.

To vinduer.

En dør som ikke er en dør, men som er en del av veggen.

Mitt skrivebord fra Åsane.

Alle mine dvd'er.

De fleste av mine studiebøker og bøker relatert til det jeg studerer.

Min IKEA-boks-kasse-ting som jeg ikke helt vet hva er. Men den er brun.

En bag med klær og håndkle.

En pose med toalettartikler.

Et digitalt kamera.

En klokke jeg fikk av min søster som henger på veggen, veldig usymmetrisk.

Mine 7" vinyl.

EN ekstern harddisk.

Min laptop pluss strømkabel og internettkabel.

Meg.

No comments: